onsdag 11 januari 2012

Sexleksaker

Jag längtar efter lite nya sexleksaker. Önskar jag hade råd att handla mer och oftare, men jag har redan ett par bra grejer. En grov dildo, en buttplugg och en vibrator klarar man sig rätt långt med. Min favorit är en dildo/vibrator från Pure Vibes, som jag köpt från vuxen.se. För att jag ska komma krävs det rätt starka vibrationer och många leksaker är gräsligt klena. Har läst recensionerna på Klumpesnusks blogg och bestämt mig för att prova en Layaspot. Jag återkommer med recension när jag provat!

11 kommentarer:

  1. Layaspoten är en uppskattad leksak till ett bra pris. Vill man ha nånting lite mer lyxigt rekommenderar jag varmt LELOs härliga klitorisvibrator Siri. Den är lite dyrare, men ack så ljuvlig att använda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Har Siri starkare vibrationer?

      Radera
    2. Definitionen av "starkare" är ju lite svår att avgöra, men jag tycker Siri kan vibrera rätt starkt. Sen om det är tillräckligt starkt för dig, det är en svårare fråga att svara på.

      Radera
  2. Vi rekommenderar en strapon ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Strapon med en vibrator eller löskuk? Är ju en viss skillnad...

      Radera
  3. Strapon med vib!
    Min tjej brukar sätta på mig med en Queeny Love... helt underbart!
    Här är en länk : http://www.vuxen.se/queeny-love-strapon-p-1477.html
    Kom gärna in på våran blogg å kika... :)
    http://kinkyswedes.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. En grov dildo är inget man tackar nej till.

    SvaraRadera
  5. Rekommenderar sexleksaker www.intimleksaker.com

    SvaraRadera
  6. Eller billigare sexleksaker: bordello.se

    SvaraRadera
  7. Jag har gjort en sida om strap ons välkomna och kolla in den :)

    SvaraRadera
  8. Önskar du ännu bättre sex och kåtare upplevelser - beställ erektionsmediciner för både honom och henne receptfritt ifrån www.apo101.net

    SvaraRadera