lördag 14 januari 2012

Recension av Layaspot

Så damp det äntligen ner ett paket i brevlådan med en svart Layaspot. Kunde knappt bärga mig tills jag fick prova de ! Kåtade upp mig med ett par sexnoveller och tog sen fram min nya leksak. Liten var den verkligen men passade bra i handen. Började med lätta vibrationer och fortsatte tills det kändes riktigt skönt. Men, tyvärr tyvärr var det alldeles för "snälla" vibrationer för att jag skulle få orgasm. Jag kräver tydligen väldigt starka vibrationer för att kunna komma. Tråkigt på en så dyr leksak! Ville ju så gärna ha en leksak som är platt och lätt att hålla i handen så att jag kan använda den när vi har sex och kanske kunna komma samtidigt. Min favoritdildo kommer från Pure Vibes och vet att de har en liten fjärilskittlare. Får kanske prova en sån istället...

6 kommentarer:

  1. Har precis hittat hit, mycket trevligt.

    Jag har en väninna som säger samma sak om Layaspot. Som jag förstår det så har den marknadsförts rätt starkt men majoriteten verkar tycka att den är för försiktig. Lite lustigt.

    /Manlighetens drömmar

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin blogg!

    Kommer följa den med förtjusning då jag attraheras av äldre kvinnor!

    Mvh, en 22åring ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte har lagt ner denna bloggen. Vi tycker att den verkar intressant ;)

    Ha det fint!
    Mvh
    Erotiskakontakter.com

    SvaraRadera
  4. Hej, jag är också en äldre kvinna med lite mycket sex tänkande... =) Hoppas på att få följa lite roliga sköna läsningar. =)

    SvaraRadera
  5. Önskar du ännu bättre sex och kåtare upplevelser - beställ erektionsmediciner för både honom och henne receptfritt ifrån www.apo101.net

    SvaraRadera